Ez az oldal nem jöhetett volna létre, ha nincs a

Tribute to Paolo Bazzi

 

Az akkumulátor kiszerelése

FIGYELEM: A SZERZŐ MINDEN FELELŐSSÉGET KIZÁR, MINDENKI SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE PRÓBÁLKOZZON!

 

 

 

1. lépés:

Először a pirossal jelölt csavarokat csavarjuk kii és az akkumulátor tartóját vegyük ki.

A pozitív illetve negatív pólus kábeleit csavarozzuk ki és vegyük le. A pozitív póluson lévő piros sapka egyszerűen felpattintható.

(Először a negatív pólust távolítsuk el, mert egy esetleg ott „lifegő” plusz pólus a karosszériához érve rövidzárlatot okozhat.)

 

Végül még csavarjuk ki és távolítsuk el a zölddel jelölt csavart.

 

 

 

2. lépés:

Most már kiemelhetjük az akkumulátort.

 

Figyelem:

Az E39 akkumulátorok egy részénél balra kívül van egy levegőztető cső, ami az akkumulátorban keletkező durranógáz elvezetésére szolgál. (A képen pirossal jelölt cső). 

Ne felejtsük el a csövet visszaakasztani!

 

 

3.   Tippek a beépítéshez:

 

 

 

 

A beépítés fordított sorrendben történik: először az akkumulátort tegyük a helyére, aztán a kis tartólemezt az akkumulátortól balra tegyük a helyére és a nagy csavarral rögzítsük.

 

 

 

 

Képek és tartalom © by Paolo Bazzi